سرخط خبرها

حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد

  • کد خبر: ۲۲۷۰۲۴
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد
درحالی که گفته می‌شد آرش برهانی به عنوان مدیرآکادمی استقلال انتخاب می‌شود اما مالکان استقلال به دنبال انتخاب محمد حسین ضیایی برای حضور در این پست هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال مشخص شد که تغییراتی قطعی در آکادمی تیم استقلال رخ خواهد داد. با طرح این موضوع از آرش برهانی به عنوان جدی‌ترین گزینه برای مدیریت آکادمی استقلال یاد شد، اما درحالی که برهانی به این پست نزدیک بود، مدیران جدید باشگاه استقلال نامی عجیب را برای مدیریت آکادمی مطرح کرده اند.

نام گزینه مورد نظر مالکان جدید باشگاه استقلال برای قبول مسئولیت در حوزه مهم آکادمی استقلال محمد حسین ضیایی است. گزینه‌ای که به دلیل ارتباطات خود با مدیران سابق باشگاه صبا باتری تهران سال‌های متمادی به عنوان سرمربی در این باشگاه رفت و آمد داست و حالا نیز به نظر می‌رسد به واسطه ارتباطات مطلوبی که با احمد شهریاری دارد به عنوان گزینه اول حضور در باشگاه استقلال به عنوان مدیر آکادمی مطرح شده است.


اینکه چرا با حجم عظیمی از گزینه‌های استقلال برای قبول این پست مهم، مالکان باشگاه استقلال به سراغ این شخص رفته‌اند تا هدایت حوزه‌ای مهم را در اختیار بگیرد، روشن نیست، اما باید به این نکته توجه داشت که هواداران باشگاه استقلال واکنش‌های مثبتی نسبت به حضور ضیایی در این پست نداشته‌اند و با تعجب و شگفتی به این موضوع نگاه می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->